امیر همایونامیر همایون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بزرگ مردان کوچک

1 و2 ماهگی امیر همایون وتولد هفت سالگی علیرضا

1390/3/2 18:01
نویسنده : مامانی
512 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسهای یک ماهگی و دو ماهگی امیر همایون. امیر همایون 5/1 ماهگی از 4 جهت  به طرف صدا برمیگرده.

یک ماهگی

یک ماهگی

یک ماهگی

دو ماهگی

دو ماهگی

دو ماهگی دو ماهگی

جشن تولد علیرضا:تشویق

5 دی امیر همایون دو ماهه شد .6 دی علیرضا هفت ساله میشه.عزیزم دیگه واسه خودت مردی شدی............

 

دلم واسه بچگی هات تنگ شده. واسه اون روزی که برای اولین بار فهمیدم دارم مامان میشم. شیرینی اون لحظه ها هنوز تووی بند بند وجودم. نمیدونی چقدر دوستت دارم. الان که داری کم کم بزرگ میشی احساس نگرانی میکنم. دلم میخواد همیشه رابطمون نزدیک و صمیمی باشه.  دلم میخواد همیشه توی نگرانی ها، اضطرابها، ترسها و خوشحالیهات سهیم باشم. میدونم که این به خودم بستگی داره پس طوری رفتار می کنم که همیشه بهم اعتماد داشته باشی. امیدوارم موفق بشم.

 هر کاری کردم راضی نشدی تولدتو عید بگیریم.آخه امیر همایون کوچیک بود و من دست تنها. گیر داده بودی که حتما" همون 6 دی جشن میخوای. ماهم قبول کردیم. دوست داشتی بیشتر کلاستون دعوت کنی. منم برای هرکسی که تو خواستی کارت تولد درست کردم. روز تولد شد و دوستات یکی یکی اومدن .میز پر شد از کادو وهدیه همونی که تو خیلی دوست داشتی. تولدت غیر از تولد تولد خوندن و بریدن کیک به همه چیز تبدیل شد الا جشن تولد. پسربچه این دیگه. شروع کردین دنبال هم دویدن و ورجه وورجه کردن و روی هم افتادن. حتی برای بریدن کیک هم بابایی مجبور شد به همه دوستات یک فشفشه رشوه بده تا بشینین. قربونت برم خودت هم از همه بدتر بودی. از طرف من و بابایی هم یه ماشین مسابقه و یه آدم آهنی بزرگ گیرت اومد که البته خودت انتخابشون کردی. هنوز هم از اسباب بازی سیر نشدی.... خلاصه آخر شب شد و به آرومی به خواب رفتی از روی صورت قشنگ و آرومت میشد فهمید که چقدر بهت خوش گذشته. خدا رو شکر عزیزم. خوشحالی تو خوشحالی منه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)