امیر همایونامیر همایون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

بزرگ مردان کوچک

تغییر رفتار علیرضا بعد از تولد امیر همایون

1390/2/30 1:32
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

هر چند سعی کردم با خوندن کتابهای مختلف علیرضا رو از نظر روحی برای پذیرش نی نی جدید آماده کنم. اما بعد از تولد امیر همایون به شدت لجباز شد.اصلا حرف گوش نمی کرد. تکالیفش رو نمی نوشت. آخرین لحظه برای مدرسه آماده می شد و..... البته حق داشت. نزدیک 7 سال برای خودش فرمانروایی می کرد. حالا رقیب پیدا کرده . کاملا" درکش میکنم .سعی میکنم تغییری در رفتارم ایجاد نشه و تا اونجایی که میتونم برنامه هامون (کتاب خریدن ، کتاب خوندن آخر شب، گهگاهی توی بغل من خوابیدن و....) رو به شکل قبل ادامه بدم. من و باباش کلی از طرف امیر همایون براش کادو گرفتیم.چون کلاس اوله خیلی نگرانم این مسئله روی درسهاش تاثیر بذاره ولی خدا رو شکر معلمش کاملا"ازش راضی بوده. الان که امیر همایون توی هفت ماهه و مدرسه علیرضا هم تموم شده خدا رو شکر رفتارش خیلی تعدیل شده. گاهی کمک می ده و نسبت به داداشش ابراز عشق و علاقه می کنه. از این بابت خیلی خوشحالم. البته الان امیر همایون هم کلی برای علیرضا می خنده و ذوق می کنه. قربون دو تا فرشته نازنینم بشم.

اینم اولین باری که علیرضا داداشش رو بغل کرد. اون پولام پولهای خودشه که مثلا"کادو داده به داداشش

علیر ضا و امیر همایون   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کارینا
30 اردیبهشت 90 16:09
خیلی ممنون کارینا جون. انشاالله خدا فرشته های شمارو هم حفظ کنه و سایتون صد سال روی سرشون باشه