امیر همایونامیر همایون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بزرگ مردان کوچک

روز مادر مبارک

1390/3/3 16:34
نویسنده : مامانی
321 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چه روز بزرگیه.روز مادر و مادر چه واژه ارامش بخشی. انگار همین دیروز بود......

خودم یک دختر بچه کوچک بودم. مامانم معلم بود. وقتی میرفت سرکار احساس می کردم تمام انرژی و گرما و آرامش خونه رو باخودش میبره. و وقتی برمیگشت چه احساس آرامشی بهم دست میداد. آرامشی که هنوز با تمام وجودم احساس میکنم و می دونم این آرامش بزرگترین ارمغان یه مادر به بچه اشه.  مادر عزیزم دوستت دارم وامیدوارم صد سال زنده باشی. دلم برات تنگ تنگه...................

و امروز من مادر دو فرشته آسمونی هستم و مادر بودن چه وظیفه سنگین و شیرینی است. وقتی علیرضا هنوز توی بغلم به آرومی به خواب می ره یا امیر همایون بادیدن من ذوق می کنه و دست و پا میزنه غرق شادی میشم. عزیزانم امیدوارم همیشه سالم و شاد زندگی کنین. دوستتون دارم.

سوم خرداد نود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)