امیر همایونامیر همایون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بزرگ مردان کوچک

8 ماهگی امیر همایون شیطون

1390/4/19 15:05
نویسنده : مامانی
947 بازدید
اشتراک گذاری

٥ تیر عزیز دلم امیر همایون ٨ ماهه شدی. توی ماه گذشته حسابی توانایی هات زیاد شدن و کلی شیطون شدی. عاشق سیم و تی و رفتن به سوراخ سمبه هایی هستی که توشون گیر می کنی و با گریه ازمون می خوای که نجاتت بدیم...

عاشق هر نوع سیم

بازی با چهار پایه

  

روی چها دست و پا هر جور نمایشی میدی فقط جلو نمیری اونم فکر میکنم به خاطر سرامیک کف خونه اس که خب معلومه چهار دست وپا رفتن سخته ولی خزیدن خیلی راحته.چشمک 22 خرداد هم از حالت چهار دست و پا تونستی بشینی.  تلاشت واسه نشستن خیلی دیدنیه و نمی دونی من و بابا و علیرضا چقدر تشویقت کردیم که بتونی اینکارو رو انجام بدی. بالاخره یک روز مونده به 8 ماهگی تصمیم گرفتی چهار دست وپا بری. الان که این مطلبو مینویسم یعنی 19 تیر دستاتو به مبل و میز و هر چیزیکه بتونی میگیری و روی زانو بلند میشی. ولی خدای من خیلی کار خطرناکیه. خیلی میترسم بیفتی ولی اجازه میدم تا انجام بدی اینطوری خیلی احساس قدرت میکنی. مگه نه عزیز دلم؟ خیلی دوستت دارم. انشاالله در پناه خدا همیشه سالم باشی. 

عکسهای 8 ماهگی امیرهمایون( باید 20 تا عکس بگیرم شاید یکیش خوب در بیاد از بسکی وول میخوری شیطونکم)

8 ماهگی

8 ماهگی just like my dad نوشته روی تک پوش امیرهمایون

8 ماهگی

عاشق تی

راستی یادم رفت بگم که الان یه جارو برقی تمام عیاری و هر چیزی رو که می بینی خیلی با دقت از روی زمین بر میداری و میخوای بخوری. حتی چیزهای خیلی کوچیک و اگه از دستت بگیربم جیغ میزنی و گریه میکنی. وای خدای منکلافه. الان هم که سر و صدات نمی یاد، برم ببینم داری چیکار میکنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدی
21 تیر 90 23:57
سلام ای خدا این امیر همایون چقدر نازه. خیلی دلم میخواد ببینمش از طرف من ببوسیدش مرسی که عکس هاشونو میذارین